שתף |

מושב אקסטרה - לשדרג את חווית הנוחות בטיסה

שירות מושב נוסף

שדרגו את חווית הטיסה במחלקת תיירים על ידי רכישת "אל על מושב אקסטרה"

מהיום נוסעי מחלקת תיירים נהנים מהזדמנות להשתתף במכרז ולזכות במושב/ים
נוסף/ים פנו/יים בסמוך למושבם בטיסה ובכך ליהנות מחווית טיסה נוחה ומרווחת יותר.

השירות זמין באתר האינטרנט של אל על עבור נוסעים אשר ברשותם כרטיס טיסה
אותו רכשו באתר אל על, במוקד המכירה הישירה של אל על או אצל סוכני הנסיעות. 

ישנן 3 דרכים להגיש הצעה לרכישת מושב אקסטרה:


  1. בסיום תהליך הזמנת כרטיס הטיסה באתר אל על, בדף אישור ההזמנה
  2. בממשק השדרוג של אל על UPGRADE הזמין בעמוד הבית
  3. בממשק ניהול ההזמנה


במידה שהשירות זמין בטיסה שלכם וכרטיסיכם עומדים בחוקים העסקיים של השירות,
תופיע חלונית מיוחדת עם הכיתוב "לשדרוג חווית הטיסה > יש ללחוץ על המשך"


 לתהליך ההזמנה 3 שלבים פשוטים ומהירים:

שלב 1 - בחירת סכום ההצעה לשדרוג ומספר המושבים המבוקשים לקטע טיסה או לכל מסלול הטיסה
שלב 2 - הזנת פרטי כרטיס האשראי (יחויב רק במידה והצעתכם התקבלה)
שלב 3 - סיכום ופירוט ההצעה ואישורה

בסיום התהליך תשלח אליכם הודעת דואר אלקטרוני, שתהווה אישור להגשת הצעה
ורישום למכרז עבור מושב אקסטרה.

כל ההצעות שהוגשו על ידי הנוסעים ייבחנו על ידי אל על כ-30 שעות לפני מועד הטיסה
(בימי מנוחה כ-48 שעות לפני מועד הטיסה). הודעה מתאימה אודות אישור או אי קבלת
הצעת השדרוג תשלח לנוסעים באמצעות הדואר האלקטרוני.

*שירות אל על Upgrade ומושב אקסטרה זמינים בטיסות מסוימות על פי זמינות וחוקים עסקיים
כפי שיקבע על ידי אל על ועל פי שיקול דעתה.


לצפייה בתנאים ותקנון השימוש של שירות מושב אקסטרה

שירות מושב נוסף ** שירות מושב נוסף