שתף |

תביעות כבודה

תביעות כבודה
נוסע/ת יקר/ה,

חברת אל על עושה כל שביכולתה על מנת להטיס את כבודתך במהירות, ביעילות וללא פגם.
יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם נגרם עיכוב, נזק או אובדן כבודה ואנו מתנצלים מראש באם חווית אי נוחות בעקבות האירוע שבעניינו פנייתך זו.

דרכי פניה וההתקשרות:

בכל אחד מהמקרים הבאים יש לפנות אלינו בכתב בדרכים המצוינות מטה ובהתאם לפירוט הבא:

  • במקרים של חוסר מכבודה או נזק, יש לפנות אלינו תוך 7 ימים מיום קבלת הכבודה.
  • במקרה של איחור בקבלת כבודה שלא בארץ מגוריך, יש לפנות אלינו תוך 21 ימים מיום קבלת הכבודה.
  • במקרה של אובדן כבודה, יש לפנות אלינו לאחר 21 ימים מיום האירוע.

בכל פנייה אלינו יש לצרף העתקי המסמכים הבאים ולשמור ברשותך את המקור:

  1. כרטיסי טיסה
  2. כרטיסי עלייה למטוס
  3. תוויות כבודה (המדבקות המודבקות על כרטיס הטיסה ו/או המזוודה)
  4. דו"ח אובדן או דו"ח נזק משדה התעופה
  5. קבלות תומכות לביסוס התביעה

לתשומת ליבך, הפנייה תטופל בהתאם לתנאי חוזה התובלה ובהתאם לאמנות וחוקים בינלאומיים אשר קובעים את אחריות המוביל. חברת אל על נתיבי אויר לישראל שומרת את הזכות לסרב לשאת באחריות אם נשוא הפנייה הנו כולו או בחלקו בגין פריטים שבירים או מתכלים, אוכל, נוזלים, כסף מזומן, תכשיטים, מצלמות, מחשבים, מכשירי וידאו, אלקטרוניקה, מסמכים סחירים או אג"ח, ירושות, עתיקות, פריטים יקרים, יצירות אומנות, כלי כסף וזהב, ספרים או פרסומים נדירים, מסמכים עסקיים, מתכות יקרות או חפצי ערך אחרים.


דרכי ההתקשרות עמנו:

  • טופס פנייה אלקטרוני:
    חברי הנוסע המתמיד, על מנת שנוכל לספק לכם שירות מהיר ויעיל, אנא הזדהו בעת פנייתכם – לטופס לחצו כאן
    אם אינך חבר מועדון הנוסע המתמיד - לחץ כאן
     
  • הורדת טופס למילוי תביעה לטופס לחץ כאן ומשלוח בדרכים הבאות:
    1. כתובת: אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ
      תביעות כבודה
      ת.ד. 41
      נמל תעופה בן גוריון מיקוד 7015001
      ישראל
    2. פקס: 03-7602255

לבירורים נוספים ניתן לפנות טלפונית למוקד איתור כבודה:

שעות הפעילות:
א'-ה' : 08:30-23:45
ו' : 08:30-15:45
שבת 16:00-23:45

טלפון:
03-9771111