שתף |

חברי מועדון הנוסע המתמיד

שאלות ותשובות נפוצות


האם חברי מועדון הנוסע המתמיד צוברים נקודות בכל טיסות אל על?
האם אוכל לצבור נקודות גם על טיסות שכבר ביצעתי ולא נקלטו בחשבוני?
היכן אוכל למצוא מידע מעודכן על חשבוני במועדון
כמה זמן הנקודות בחשבוני תקפות
מיהם השותפים לתכנית מועדון הנוסע המתמיד וכיצד צוברים נקודות באמצעותם?
מהו מועדון המלך דוד וכיצד ניתן להצטרף אליו?
מהן ההטבות הניתנות לחברי היוקרה במעמד כסף/זהב/פלטינה/טופ פלטינה במועדון?
כמה זמן אשמור על מעמד היוקרה שלי במועדון?
מי זכאי להיכנס לטרקלין המלך דוד שבנתב"ג?
האם ישנם מבצעים בהם ניתן לצבור יותר נקודות עבור טיסות אל על?
האם ניתן להנפיק כרטיס בונוס בכיוון אחד או שכרטיס הבונוס חייב להיות  הלוך  ושוב?
 כיצד ניתן להזמין מקום הושבה לטיסת בונוס שנרכשה בתמורה לנקודות  מחשבון המועדון ?
כמה זמן כרטיס הבונוס בתוקף?
באילו מחלקות עליי לבצע הזמנה לטיסת בונוס?
האם מחירי כרטיסי הבונוס כוללים מיסים ותוספות?
האם ניתן להשלים נקודות חסרות לכרטיס בונוס/ שדרוג?
מהו שדרוג מוזל של הרגע האחרון ולמי הוא ניתן?
מאילו חברות אשראי ניתן להמיר נקודות למועדון הנוסע המתמיד?
כיצד מתבצע תהליך ההמרה מכרטיס האשראי לחשבוני במועדון?
כיצד אני יכול לקבל מידע על המבצעים לחברי מועדון הנוסע המתמיד?
אילו שירותים ניתן לבצע באמצעות אתר האינטרנט של אל על וללא צורך בהמתנה לנציג השירות במוקד?





 האם חברי מועדון הנוסע המתמיד צוברים נקודות בכל טיסות אל על?
חברי המועדון צוברים נקודות בכל טיסות אל על (טיסות המסומנות בקוד LY).
כמות הנקודות הנצברת תלויה ביעד ובסוג המחלקה של הטיסה. על מנת שיצברו הנקודות בחשבונך באופן אוטומטי עליך לוודא כי מספר החבר שלך יוכנס לכל הזמנה שהנך או סוכן הנסיעות שלך מבצעים.
להלן טבלה המפרטת את כמות הנקודות הנצברת בכל טיסות אל על

 
 האם אוכל לצבור נקודות גם על טיסות שכבר ביצעתי ולא נקלטו בחשבוני?
במידה והנך חבר חדש במועדון תוכל לעדכן נקודות עבור טיסות שבוצעו עד חודשיים רטרואקטיבית מיום ההצטרפות למועדון. במידה ואינך חבר חדש תוכל לעדכן נקודות עבור טיסות שבוצעו עד שנה רטרואקטיבית ובתנאי שהיית חבר בעת ביצוע הטיסה. את הנקודות עבור הטיסות שכבר בוצעו תוכל לעדכן באתר המועדון


 היכן אוכל למצוא מידע מעודכן על חשבוני במועדון?
ניתן למצוא מידע עדכני על חשבונך במועדון באתר אל על באמצעות שימוש במספר החבר שלך וסיסמת הגישה לאינטרנט באתר המועדון
 
לראש הדף

 כמה זמן הנקודות בחשבוני תקפות?
נקודות בחשבונך הנצברות מטיסות אל על בתוקף ל- 3 שנים מיום ביצוע הטיסה, כך גם נקודות מסוג אקסטרה הניתנות כתוספת בגין המעמד או בגין תמרוץ מבצעים. נקודות הנצברות מחברות השותפות לתכנית המועדון אינן מוגבלות בתוקף והן "חיות לנצח".
 

 מיהם השותפים לתכנית מועדון הנוסע המתמיד וכיצד צוברים נקודות באמצעותם?
למועדון הנוסע המתמיד יש למעלה מ- 40 חברות שותפות אשר באמצעותן תוכל לצבור עוד נקודות לטובת כרטיס הבונוס או השדרוג. בין החברות השותפות לתכנית גם כל חברות כרטיסי האשראי בארץ וכרטיסי אשראי נוספים בעולם. כל שעליך לעשות הוא לציין בפני החברה השותפה כי הנך חבר במועדון הנוסע המתמיד של אל על ואת מספר החבר שלך במועדון.
להלן פירוט החברות השותפות ויחסי המרת הנקודות 

לראש הדף

 מהו מועדון המלך דוד וכיצד ניתן להצטרף אליו?
מועדון המלך דוד מעניק לך שירותים והטבות מגוונים הכוללים כניסה לטרקליני אל על בארץ ובעולם.
פרטים על ההטבות המוענקות לחברי מועדון המלך דוד ותנאי ההצטרפות  

 
 מהן ההטבות הניתנות לחברי היוקרה במעמד כסף/זהב/פלטינה/טופ פלטינה במועדון?
לחברי היוקרה במועדון ניתנות הטבות רבות יקרות ערך הכוללות תוספת על צבירת הנקודות הרגילה,  שדרוגים מוזלים של הרגע האחרון, קבלת מקום מובטח בטיסה וכד'.
פירוט ההטבות הניתנות לחברי היוקרה במעמד הכסף ותנאי השדרוג ושימור מעמד זה
פירוט ההטבות הניתנות לחברי היוקרה במעמד הזהב ותנאי השדרוג ושימור מעמד זה
פירוט ההטבות הניתנות לחברי היוקרה במעמד הפלטינה ותנאי השדרוג ושימור מעמד זה
פירוט ההטבות הניתנות לחברי היוקרה במעמד הטופ פלטינה ותנאי השדרוג ושימור מעמד זה

לראש הדף
 
 כמה זמן אשמור על מעמד היוקרה שלי במועדון?
מעמד היוקרה במועדון ניתן לך למשך שנה מיום צבירת הנקודות הדרושה לקבלת המעמד. לאחר שנה מיום השדרוג תיבחן שוב זכאותך לחידוש המעמד, ובמידה וצברת את מספר הנקודות הדרוש לחידוש המעמד יחודש מעמד היוקרה שלך לשנה נוספת. 


 
מי זכאי להיכנס לטרקלין המלך דוד שבנתב"ג?
לטרקלין המלך דוד זכאים להיכנס חברי הזהב והפלטינה וחברי מועדון המלך דוד וכן נוסעים הטסים במחלקות עסקים/ראשונה.

לראש הדף
 
 האם ישנם מבצעים בהם ניתן לצבור יותר נקודות עבור טיסות אל על?
ישנם מבצעים בהם אל על מעניקה תוספת נקודות על צבירת הנקודות הנהוגה ליעדים מסוימים בתאריכים ספציפיים. מבצעים לחברי המועדון מעודכנים תמיד באתר אל על תחת "חדשות ומבצעים" לחברי המועדון וכן נשלחים במסגרת הניוזלטר החודשי לחברי המועדון.
  
 האם ניתן להנפיק כרטיס בונוס בכיוון אחד או ששובר הבונוס חייב להיות  הלוך  ושוב?
ניתן להנפיק שובר בונוס גם בכיוון אחד.
לפרטים נוספים.

 כיצד ניתן להזמין מקום הושבה לטיסת בונוס שנרכשה בתמורה לנקודות  מחשבון המועדון ?
מקום הושבה ניתן להזמין החל משלב הזמנת הטיסה ועד לשלב הצ'ק אין בשדה התעופה.
ניתן לבחור מושב על בסיס מקום פנוי על פי מפת ההושבה באתר האינטרנט של אל על יש להצטייד במספר ההזמנה (PNR).
בנוסף, באפשרותך להיעזר בסוכן הנסיעות שלך ובמוקד הטלפוני של אל על 2250*.

לפרטים נוספים.
 
 כמה זמן כרטיס הבונוס בתוקף?
שובר הבונוס בתוקף לשנה מיום הנפקתו. השובר משמש אסמכתא להנפקת כרטיס הבונוס שתקף לשנה נוספת.

לראש הדף
 
 באילו מחלקות עליי לבצע הזמנה לטיסת בונוס?
כרטיסי הבונוס יכורטסו במחלקות רישום מיוחדות בכל טיסות אל על.
מחלקת תיירים – E מחלקת עסקים- X  מחלקה ראשונה – P.
בעת הזמנת הטיסה יש לציין כי ברצונך לבצע הזמנה לכרטיס בונוס.


 האם מחירי כרטיסי הבונוס כוללים מיסים ותוספות?
מחירי כרטיסי הבונוס אינם כוללים את מיסי הנמל והתוספות

לראש הדף

 האם ניתן להשלים נקודות חסרות לשובר בונוס/ שדרוג?
ניתן להשלים 1$ עבור כל נקודה חסרה לכרטיס בונוס/ שדרוג.

 
 מהו שדרוג מוזל של הרגע האחרון ולמי הוא ניתן?
שדרוג זה מוצע לחברים במעמד טופ פלטינה, פלטינה, זהב וכסף טלפונית ע"י מחלקת הזמנות עד 48 שעות לפני הטיסה (בארץ ובחו"ל) ובשדה התעופה תמורת מחיר מופחת של נקודות. להלן הקריטריונים לשדרוג זה ומחירי השדרוגים המוזלים

לראש הדף

 מאילו חברות אשראי ניתן להמיר נקודות למועדון הנוסע המתמיד?
ניתן להמיר נקודות למועדון הנוסע המתמיד מכל חברות האשראי בישראל ומחברות שונות בחו"ל אשר יקדמו אותך לטיסת הבונוס או השדרוג על פי יחס ההמרה 

 
 כיצד מתבצע תהליך ההמרה מכרטיס האשראי לחשבוני במועדון?
על מנת להמיר את הנקודות שצברת בכרטיס האשראי שלך למועדון הנוסע המתמיד, יש לפנות לחברת האשראי ולציין את מספר החבר שלך ושברצונך להמיר את הנקודות למועדון. בחברות האשראי "לאומי קארד" ו"דיינרס" תוכל לבחור במסלול המרה אוטומטי שבמסגרתו יועברו הנקודות לחשבונך בכל חודש.
  
לראש הדף

 כיצד אני יכול לקבל מידע על המבצעים לחברי מועדון הנוסע המתמיד?
בכדי לקבל את המבצעים השמורים רק לחברי המועדון כל שעליך לעשות הוא לדאוג שכתובת האי מייל שלך ומספר הטלפון הנייד שלך מעודכנים בחשבונך במועדון.ניתן לעדכן פרטים אלה בטופס פרופיל הנוסע אשר נמצא באתר המועדון

 
 אילו שירותים ניתן לבצע באמצעות אתר האינטרנט של אל על וללא צורך בהמתנה לנציג השירות במוקד?
השקעות של אל על במחשוב וטכנולוגיה מאפשרות לך לבצע פעולות בחשבונך במועדון הנוסע המתמיד בנינוחות ,בזמנך הפנוי ולחסוך לך זמן ההמתנה בטלפון לנציג שרות:

  • קבלת דו"ח מצב חבר בפקס/ דואר/ אי מייל (כולל כמות נקודות בחשבון, פירוט כמות הנקודות בחשבון עם הבחנה בין נקודות טיסה לנקודות שותפים, ריכוז כל השוברים שהונפקו מהחשבון).
  • עדכון טיסות חסרות בחשבון
  • הזמנה לטיסת בונוס החל משלב הזמנת השובר ועד לשלב קבלת כרטיס הטיסה
  • הנפקת כרטיסי בונוס
  • הרשמה למועדון המלך דוד
  • קבלת מידע כללי על מועדון הנוסע המתמיד
  • שינוי/ הזמנת קוד סודי
  • בירור מצב הנקודות לטובת שימור/שדרוג המעמד במועדון
לראש הדף


אנו מקווים כי השירותים האלקטרוניים שלנו יהיו לשביעות רצונך ויחסכו עבורך זמן יקר.